
Digitale sleutel
- Home
- Digitale sleutel
Toegang tot uw hotelkamer
Bij Strandhotel Buren aan Zee gebruiken we automatische sloten voor onze hotelkamers. Volg deze stappen om toegang te krijgen:
- Zorg voor een werkende internetverbinding om de sleutel te koppelen.
- Volg onderstaand stappenplan.
- Na installatie werkt het slot ook offline.
Geniet van uw verblijf!
Stap 1: Download de Klein Vaarwater app
Stap 1: Download de Klein Vaarwater app
Als onderdeel van Klein Vaarwater maakt ons hotel voor het digitale slotensysteem gebruik van de app van Vakantiepark Klein Vaarwater. Met behulp van deze app kunt u uw hotelkamer openen. Mocht u deze nog niet hebben gedownload, kan dat met behulp van deze links:
Download voor Apple
Download hier onze app in de App Store
Download voor Android
Stap 2: Voeg uw reservering toe in de App
Stap 2: Voeg uw reservering toe in de App
Om de sleutel zichtbaar te maken in de app, is het belangrijk dat u de reservering koppelt. Volg hiervoor de volgende stappen:
- Open de Klein Vaarwater app en klik op “Mijn Omgeving”.
- Vul uw reserveringsnummer + postcode in en koppel de boeking.
- Uw boeking is gekoppeld.
- Sluit de app af en open deze opnieuw.
Stap 3: Hoe gebruik je de knop "Deur openen"?
Stap 3: Hoe gebruik je de knop "Deur openen"?
U ziet nu via de home-pagina in de app of rechtsonder via het menu de gele knop ‘Deur openen/sleutel’.
Belangrijk: voor het openen van de deur, zorg ervoor dat zowel bluetooth als locatie is ingeschakeld.
Houd de telefoon in de buurt van het slot en druk op "deur openen". Na een paar seconden brandt er een groen lichtje, waarna u de knop rechtsom draait.
Voor het sluiten van de hotelkamer herhaalt u dezelfde stappen en draait u het slot de andere kant op. De knop "deur openen" gebruikt u voor zowel het openen als sluiten van de hotelkamer. Deze knop verandert niet in "deur sluiten".
De reservering is op meerdere toestellen te koppelen waardoor jullie meerdere sleutels ter beschikking hebben. Hoe ideaal is dat!
Stap 4: De deur gaat niet open wat nu?
Stap 4: De deur gaat niet open wat nu?
1. Check of de bluetooth en locatie staan ingeschakeld. Voor het inschakelen van de locatie is het belangrijk om even bij uw telefooninstellingen te kijken.
2. Sluit de app helemaal af en start deze vervolgens opnieuw op. Door het opnieuw opstarten wordt alles gesynchroniseerd.
3. Werkt het slot nog steeds niet? Kom even langs bij de receptie. We lossen het samen met jullie op!