Reserveer direct je tafel

Coronamaatregelen Strandhotel Buren aan Zee


Maatregelen Strandhotel Buren aan Zee
Bijgewerkt op 23-03-2022

 

  • Heeft u een positieve coronatest? Neem dan contact met ons op. Samen zoeken we dan naar een passende oplossing.

 

Wat te doen met ziekte tijdens uw verblijf

  • Blijf in de hotelkamer als u een positieve coronatest heeft en neem contact op met de huisarts (huisarts Maters of huisarts Jacobs) om u te laten testen. Geef dit te allen tijde aan ons door. Zo kunnen we u ook helpen met o.a. het doen van boodschappen;
  • Volg altijd de (aanvullende) aanwijzingen van de GGD op.


Kan ik Strandhotel Buren aan Zee wel bezoeken?
Wanneer u vlak voor aankomst een test laat doen verzoeken wij u de uitslag van de test thuis af te wachten en stel ons hiervan op de hoogte. Is de uitslag positief neem dan contact met ons op, wij zoeken naar een passende oplossing voor uw reservering.

Ik woon niet in Nederland. Wat als de grenzen van mijn land worden gesloten?
Iedere regering neemt momenteel verstrekkende maatregelen die tot doel hebben de verspreiding van het coronavirus in te dammen en de gevolgen van de uitbraak te beperken Strandhotel Buren aan Zee kan voor deze maatregelen en de gevolgen hiervan geen verantwoordelijkheid nemen. Ons hotel blijft open en toegankelijk al gelden natuurlijk wel de maatregelen en adviezen die door overheid en RIVM zijn uitgevaardigd.

Als de situatie daar om vraagt, kan de overheid aanvullende maatregelen opleggen. Het plotselinge en unieke karakter van de corona-uitbraak brengt met zich mee dat de situatie sowieso veranderlijk is. Strandhotel Buren aan Zee volgt de ontwikkelingen op de voet en past de omstandigheden steeds aan waarbij de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers en gasten steeds voorop staat.

 

Contact opnemen?

+31 (0)519 542110

info@strandhotelburenaanzee.nl

 

Strandhotel Buren aan Zee

Strandweg 85

9164 KA Buren Ameland